Klik : Što milijuni ljudi rade na internetu i što to govori o njima

10,00 

• Petak je dan u kojem se bilježi najviše posjeta stranicama za odrasle, a subotom najmanje.
• Pretraga pojma haljine za maturalnu zabavu vrhunac doseže svake godine u prvom tjednu siječnja, puno prije nego što prodavači pretpostave kada počinje sezona lova na iste, što je samo jedna u nizu zapanjujućih razlika između onoga što mislimo da potrošači traže i onoga što oni zapravo traže.
• Rezultati pretraživanja na internetu mogu se iskoristiti kako bi se predvidjeli rezultati emisija na televiziji, potvrdili financijski pokazatelji, pa čak i bacilo svjetlo na političke kampanje.

Na zalihi

Najniža cijena zadnjih 30 dana: 17,12 
+ -
  Okvirni datum dostave: ožu 31. – tra 04.

Klik : Što milijuni ljudi rade na internetu i što to govori o njima

• Petak je dan u kojem se bilježi najviše posjeta stranicama za odrasle, a subotom najmanje.
• Pretraga pojma haljine za maturalnu zabavu vrhunac doseže svake godine u prvom tjednu siječnja, puno prije nego što prodavači pretpostave kada počinje sezona lova na iste, što je samo jedna u nizu zapanjujućih razlika između onoga što mislimo da potrošači traže i onoga što oni zapravo traže.
• Rezultati pretraživanja na internetu mogu se iskoristiti kako bi se predvidjeli rezultati emisija na televiziji, potvrdili financijski pokazatelji, pa čak i bacilo svjetlo na političke kampanje.

U svijetu interneta cijeli je novi svemir uvida koji nastaju temeljem našeg virtualnog ponašanja. Neki od njih potvrđuju ono za što smo uvijek vjerovali da je istinito. Neki otkrivaju stvari o kojima nismo mogli niti sanjati.

Provode li Amerikanci zaista većinu svog slobodnog vremena surfajući porno stranicama? Koja je demografska skupina najčešće posjećivala web stranicu Anne Nicole Smith nakon njezine smrti? Tko čita vijesti o Paris Hilton? Više od pukih trivijalnih pitanja, odgovori na njih definiraju online obrasce ponašanja različitih korisnika interneta.

O autoru

Bill Tancer, koji vodi svjetsko istraživanje u Hitwiseu, online marketinškoj istraživačkoj kompaniji, sigurnom rukom upućuje čitatelja kroz pretraživačke obrasce čak deset milijuna korisnika interneta, osporavajući uvriježene mitove i otkrivajući nove stvari o psihologiji konzumerizma, ilustrirajući kako običan klik kompjuterskim mišem može vikati glasnije od riječi i na svjetlo dana donijeti neizgovorene istine o individui kao nijedan medij prije njega.

Bill Tancer vodi nas iza scene u masovnu bazu podataka kako bi nam otkrio golu istinu o tome kako se koristimo internetom. Zašto odlazimo na određene stranice i kako pretražujemo informacije – i što nam sve to govori o tome kakvi smo.

Ova će vam knjiga objasniti kako Internet mijenja način na koji apsorbiramo informacije i kako nam razumijevanje te promjene može poboljšati poslovni i privatni život.

Više u knjizi Klik : Što milijuni ljudi rade na internetu i što to govori o njima

Autor

Broj stranica

204

Godina izdanja

2010

Uvez

Meki

Izdavač

ISBN

9789533160481

Na temelju 0 recenzija

0.00 Ukupno
0%
0%
0%
0%
0%
Budite prvi koji je napisao recenziju “Klik : Što milijuni ljudi rade na internetu i što to govori o njima”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Recenzije

Još nema recenzija.

SKU: 36234 Kategorije ,
Close Moja Košarica
Close Lista Želja
Nedavno pogledano Close
Close

Close
eknjizara.hr
Categories