Sniženje
skola_u_infarktnom_stanju

Škola u infarktnom stanju

99,00 Kn 29,00 Kn

Dostupno

Kratak opis

Što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje?
Može li škola biti institucija koja u djeci razvija, a ne ubija, urođeno veselje za učenjem?
U ovoj izvrsnoj knjizi ugledni obiteljski terapeut Jesper Juul iznosi britku analizu aktualnog stanja u školstvu i nudi niz konkretnih prijedloga za drukčiju i bolju školu.
Glavna pretpostavka nove škole jest partnerstvo učenika, roditelja i nastavnika koji odbijaju biti žrtve naslijeđenog školskog sustava. Prvi korak na tom putu leži u promjeni kvalitete odnosa između nastavnika i učenika, odnosno učenik koji više nije marioneta nego ravnopravan sugovornik i suigrač u obrazovnom sustavu. Na taj način, škola postaje mjesto gdje djeca izrastaju u društvene, kompetentne i zdrave pojedince. Jesper Juul je svjetski priznati obiteljski terapeut, pisac i osnivač Familylaba, međunarodne organizacije koja nudi seminare, predavanja i savjetovanja roditeljima i stručnjacima koji rade s djecom i mladima. U svojim radovima osporio je neke od temeljnih pretpostavki tradicionalne razvojne psihologije kao i dominantne pedagoške modele i metode odgoja, a njegove su originalne i vizionarske ideje potvrđene od strane suvremene neuroznanosti i psihologije međuljudskih odnosa.

Compare
Kategorije: , , , ,
Autor:

Jasper Juul

Broj stranica:

172

Format:

13×20 cm

Godina izdanja:

2013

Izdavač:

Znanje

Uvez:

Meki

DOSTAVA U ROKU 5 DANA

Besplatna dostava iznad 300 Kn

NAJVEĆI IZBOR KNJIGA

UPITI 042 207 215

X