Strateški menadžment u turizmu

310,00 kn (41,14 €) 250,00 kn (33,18 €)

Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu, lako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu…

Još nekoliko primjeraka

Najniža cijena zadnjih 30 dana: 310,00 kn (41,14 €)
+ -
  Okvirni datum dostave: ruj 30. – lis 04.

Strateški menadžment u turizmu

“Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu; lako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom (obuhvaćajući sve marketinške funkcije) i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu (upravljanje ljudskim resursima, financijama, operacijama u turizmu, upravljanje kvalitetom).

Izuzetnost ovog djela ne očituje se samo u integralnom pristupu strateškom menadžmentu u turizmu što ga uvelike razlikuje od ostale literature na našem tržištu koja je uglavnom usko funkcionalno usmjerena; već i po načinu i stilu kojim je napisano.

Autori su na vrlo razumljiv način objasnili i najsloženije probleme i koncepte s ovog područja koristeći se svim mogućnostima koji su im stajale na raspolaganju – definicijama, verbalnim deskriptivnim objašnjenjima, formulama, modelima, grafičkim i shematskim prikazima.“

Prof. dr. se. Josip Senečić

 

Luiz Moutinho redoviti je profesor marketinga na Sveučilištu u Glasgov/u i autor 19 knjiga; Cases in Marketing Management (1989, 2. izd. 1995), Probiems in Marketing: Analysis and Applications (1991, 2. izd. 2004), QuantJtative Analysis Marketing Management (1998), Strategic Management in Tourism (2000), Strategic Marketing (2003) i dr.

Autor

Uvez

Tvrdi

Izdavač

Broj stranica

494

Godina izdanja

2005

ISBN

9799531574678

Na temelju 0 recenzija

0.00 Ukupno
0%
0%
0%
0%
0%
Budite prvi koji je napisao recenziju “Strateški menadžment u turizmu”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Recenzije

Još nema recenzija.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 34613 Kategorije ,
[testimonial_view id=2]
Close Moja Košarica
Close Lista Želja
Nedavno pogledano Close
Close

Close
eknjizara.hr
Categories