Novo u ponudi

  • 99,00 Kn 59,00 Kn

    Dosta. Gotov sam, jebeno gotov. Duša mi je potpuno prazna i sve što želim je ležati na nekoj tamnoj, hladnoj, olujnoj plaži na zapadnoj obali Irske u nadi da će me golemi olujni val odnijeti sa sobom.

    Dosta mi je pokušaja da budem super tata. Nisam sposoban. Nemam čvrstinu karaktera potrebnu za izdržati djetetovo neraspoloženje ili plakanje, trpjeti ženu kad gubi nadu i samoga sebe koji je također često gubim, ali nastojim to nikad ne pokazati – jer tako treba biti. Sve je to sranje. Danas sam zamjerao čitavoj svojoj obitelji, ali uglavnom samome sebi. Ustrajem usred ovog okrutnog i nepopustljivog hrvatskog ljeta, no ovoga puta samo tijelom, bez uma, srca i uz potpuno odsustvo duha. Rastresen, dvaput sam vozio dijete u automobilu, a da ga nisam vezao.

    Kad ostanemo sami, sve što želim je da nastavi spavati ili, još gore, da privremeno prestane postojati, samo na trenutak.

    Ja sam čudovište.
    Zapravo, želim da sve ovo na trenutak prestane.
    Ja sam čudovište.

    Budi me udarac glave o pod. Beba se provukla pored nemarno namještene zaštitne ograde od nekoliko jastuka. Osjećam se odvratno i umorno, gadim se samome sebi, najviše zbog zvuka udaranja lubanje o pločice na koje se prekasno bacam kako bih ga uhvatio u naručje. On pogleda ravno u mene, uplakanim očima koje kažu: “Tatice, gdje si?” Jecam skupa sa sinom nadajući se da će se naše suze pretvoriti u onaj olujni val.

    ***

    Nakon svega nekoliko pročitanih stranica ove knjige, pomislio sam: “Bože! Da sam bar ovo čitao prije četrdesetak godina, u vrijeme kada se rodio moj sin!” Da jesam, bio bih se osjećao manje usamljen i mrvicu više uvjeren da ja to mogu. Knjiga “Ja, tata iz Irske” dragocjeni poklon svim mladim očevima koji, iako okruženi prekrasnim, snažnim i dobronamjernim ženama, majkama i bakama, još osjećaju usamljenost početnika. (…)

    Izreka kaže: “Za igru je potrebno dvoje”, stoga ova knjiga svjedoči i o važnosti uloge žene za muškarca koji želi postati drugačiji otac. Paulova supruga bila je dovoljno mudra da mu ostavi dovoljno prostora da bude otac kakav želi, da prihvati da će on uzeti i više od toga. Majčinstvo nije njezin jedini identitet, kao što to na nesreću biva kod mnogih žena kad postanu majke, a zajedno sa svojim suprugom, dokaz je da roditeljsko iskustvo nema granica. Ne treba biti posesivan ni restriktivan, niti postavljati stroge granice. (…)

    Većina moje generacije bila je emocionalno nepismena i u dvadesetpetoj godini, dok su ostali gubili dragocjeno vrijeme trudeći se oponašati jezik žena. Paul O’Grady dolazi iz kulture koja nije toliko različita od hrvatske ili skandinavske – kulture u kojoj muškarci svojevoljno i slobodno pričaju o važnim javnim pitanjima, ali nevoljko o sebi samima na osobnoj razini. Stoga, ako ste muškarac, pročitajte ovu knjigu i otkrijte bogatstvo komunikacije koja već postoji negdje u vama. Ako ste žena i majka, pročitajte i naučite nešto o svom muškarcu. (…)

    Iz predgovora Jespera Juula

    Besplatno poglavlje!

    ***

    Paul O’Grady je izvršni poslovni “coach”, po struci arhitekt, u slobodno vrijeme instruktor tradicionalnog irskog plesa. Rođen je u Dublinu 1975. godine, gdje je živio do svoje dvadeset i šeste godine. Tijekom studija putovao je po svijetu, radio i živio u Americi i Australiji. Prvi put boravi u Hrvatskoj, u Osijeku, u sklopu studentske razmjene – odušeljava se ljudima i atmosferom grada. Dvije godine nakon toga, u vrijeme ekonomskog booma u Irskoj, ostavlja dobro plaćeni posao arhitekta i seli se u Hrvatsku, u potrazi za boljom kvalitetom života. Počinje raditi kao učitelj engleskog jezika, a ubrzo se zapošljava na HRT-u kao suradnik internacionalnog radioprograma Glas Hrvatske. Godine 2003. osniva humanitarnu udrugu DUH – Dječja udruga hrabrost za djecu s posebnim potrebama. Godine 2006. otvara prvu školu irskog plesa u Hrvatskoj – Irish Maiden i suorganizira zagrebački Festival sv. Patrika, te Bloomsday festival (Dani Jamesa Joycea) u Puli. Seli se iz Zagreba u Istru neposredno prije rođenja sina Liama 2010. godine, gdje i dalje živi sa suprugom Lenom. Iskustvo očinstva inspiriralo ga je da napiše ovu knjigu.

  • 49,00 Kn 45,00 Kn

    Švedski jezik ubraja se među sjevernogermanske jezike, a procjenjuje se da njime danas govori više od 10 milijuna ljudi. Tek je 2009. stekao status službenog jezika u Kraljevini Švedskoj. Valja, međutim, napomenuti kako je taj jezik jedan od dvaju službenih jezika u Republici Finskoj te jedini jezik u uporabi na Alandskom otočju koje, unatoč određenoj administrativnoj i političkoj samostalnosti, teritorijalno pripada Finskoj. Švedski zajedno s danskim i norveškim pripada podskupini istočnoskandinavskih jezika, a zbog društveno-povijesnih okolnosti njihovi će se današnji govornici u načelu moći dobro međusobno sporazumjeti.
    Ovaj razgovorni priručnik u prvom je redu namijenjen turistima, no može poslužiti svima koji žele naučiti osnove švedskog jezika kao i prvi i neizostavni korak u savladavanju tog prekrasnog jezika.

  • 49,00 Kn 45,00 Kn

    Poljski jezik pripada skupini slavenskih jezika, odnosno, zajedno s češkim, slovačkim, gornjolužičkim i donjolužičkim te kašupskim, grupi zapadnoslavenskih jezika. Materinski je jezik 4o milijuna ljudi u Poljskoj te oko 15 milijuna izvan matične zemlje. Po veličini Poljska je na devetom mjestu u Europi i 34. mjestu u svijetu. Priručnik je namijenjen svima koji žele upoznati poljski jezik te kroz uobičajene razgovorne oblike svladati osnove komunikacije na tom jeziku.

  • 49,00 Kn 45,00 Kn

    Katalonski jezik 14. je po broju govornika u Europskoj uniji i najveći europski manjinski jezik. Ima više od 9 milijuna aktivnih i pasivnih govornika. Autohtoni je i jedan od dvaju službenih jezika Katalonije, Valencije (Valencijanske) i Balearskih otoka. Manje je poznato da je također i jedini službeni jezik planinske državice Andore. Kuturni pojam koji obuhvaća sav teritorij na kojim se katalonskim govori jest katalonske zemlje (Paisos Catalans).
    Ovaj je razgovorni priručnik prvi takav priručnik posvećen katalonskom jeziku. U njemu ćete naći mnoštvo riječi i izraza iz različitih područja svakodnevnog života, kao što su: razgledavanje grada, boravak u hotelu, kupnja, odlazak u restoran, večernji izlazak itd. Osim toga, tu su i kulturno-specifični pojmovi, koji će vam približiti katalonsku kulturu, te vodič kroz izgovor.

  • 370,00 Kn 99,00 Kn

    Partizani – Oružana sila Komunističke partije Hrvatske i Komusnističke partije Jugoslavije 1941.-1945. Posljednja, četvrta knjiga iz serijala “Hrvatski ratnici kroz stoljeća” na nešto manje od 400 stranica bez ideoloških okvira obrađuje tematiku partizanskih snaga u Hrvatskoj tijekom Drugog svjetskog rata. Tematski razdijeljena na 18 poglavlja govori o razvoju antifašističkog pokreta u Hrvatskoj i Jugoslaviji. Tekst pokriva gotovo sve teme, od strukture i borbenog puta pojedinih partizanskih postrojbi (kopnenih, pomorskih i zračnih), do njihovih odora, vojne opreme i naoružanja. Narativni tekst, nastao uz ostalo i na temelju bogatog sakupljačkog iskustva i neposrednog dodira sa sačuvanim predmetima te razgovora s drugim sakupljačima, popraćen je s više od 580 fotografija i 30 ilustracija u boji Višeslava Aralice s opširnim legendama prevedenim na engleski jezik, te bilješkama i popisom literature. Format: 235×315, 398 str., tvrdi uvez

  • 89,00 Kn 75,00 Kn

    Saga se nastavlja… u Hrvatskoj!

    Prosječan Amerikanac vs. hrvatski običaji.

    Da, postoje stranci koji odaberu živjeti u Hrvatskoj. Svojom voljom. Ako imate puno novca, ovdje će vam život biti raj, ali Cody McClain Brown u Lijepu Našu preselio se zbog ljubavi, došavši bez sredstava i veza. Ovo je druga knjiga koja opisuje njegove urnebesne avanture i pokušaje da shvati o čemu se tu radi. A uistinu je čudno…

    U ovom uzbudljivom, hm… zapravo… zabavnom nastavku bestselera Propuh, papuče i punica, naš dragi autor i hrvatski zet (takvi su nam najdraži) Cody McClain Brown nastavlja svoju epsku bitku u pokušaju da Hrvatska postane njegov dom. Udružen sa svojom ženom, kćeri i punicom, Cody širi krug poznanstava i zbližava se s nekim novim prijateljima, novim susjedima i psom, dok se hvata ukoštac s birokracijom, sveprisutnim skepticizmom, hrvatskim jezikom i pokušajima kupnje stana koji kao da prkose zakonima fizike.
    Hrvatska uzvraća udarac prikazuje kako je izazovima življenja u Lijepoj našoj moguće prkositi dokle god smo okruženi članovima zajednice te naoružani smijehom i prijeko potrebnom upornošću.

  • 139,00 Kn 79,00 Kn

    Knjiga je nastala kao kolateralni profit pri višegodišnjim istraživanjima i proučavanjima Apokalipse koja je crnogorski pisac Andrej Nikolaidis poduzeo pišući roman “Dolazak” (Algoritam, 2009.). Sam autor će ironično reći: “… dosta je bilo priče o grčkom utjecaju na evropsku misao. Za promjenu, evo jednog Grka na kojega su utjecali slavenski filozofi…” pa se zahvaliti Slavoju Žižeku, Žarku Paiću i Srećku Horvatu. Samu Poetiku je koncipirao kroz tri poglavlja, njegovim riječima:

    “Prvi dio Poetike Apokalipse, ‘Kako se kalio Kristov čelik’, pokušaj je esejističko-publicističke interpretacije i, povremeno, dijaloga s Haddadovim tekstom. Drugi dio knjige zove se ‘Badiou, Paić, Žižek: Revolucija koja ne teče’ – držim da je prilično jasno čime se tu bavim. Treći dio, ‘Burn, Hollywood, Burn’, pokušava odgovoriti na pitanje: zašto je Amerika prvog desetljeća 21. stoljeća tako pažljivo tražila znakove Apokalipse, i zašto su Apokalipsu proricali njeni filmovi.”

    Ipak, ako je netko Otac ove knjige, onda je to Lacan. Naime, upravo lakanovsko iščitavanje apokaliptičara, onih koji donose kraj povijesti (uključujući Müntzera, Marxa, Fukuyame) kao i oslanjanje na radove Alaina Badioua, Jacquesa Rancierea, Giannija Vattima… učinilo je ovu knjigu neviđeno suvremenom, čak svevremenom (takva joj je tema) i starinskom – jer ona ima tezu. Naime, nakon svega, Nikolaidis vrlo uvjerljivo zaključuje da su ekološke apokalipse, koje nisu slučajno najpopularnije danas, posebice u Hollywoodu, zapravo anti-apokalipse, čista opreka dobroj staroj Apokalipsi. Jer Ime Oca mijenjaju za Majku, kulturu i civilizaciju za Prirodu.

    A na pitanje “Zašto Homo Sucker?” Nikolaidis odgovara:

    “Homo Sucker je varijanta onoga što Agamben naziva Homo sacer. Termin, znamo, potiče iz Rimskoga prava: njime se označava čovjek koji je, doslovce, zabranjen – osoba bez ikakvih građanskih prava. Onaj koji može biti ubijen a da ubica ne bude kažnjen, onaj koji je toliko bezvrijedan da, čak, ne može biti žrtvovan u religioznom ritualu. Ali čemu latinski u ova oskudna vremena? Jezik ovoga svijeta je engleski, i na njemu se čovjek o kojem govorimo zove – Homo sucker, čovjek koji je popušio.

    O Homo Suckeru promišlja današnji mislilac, koji je nalik čovjeku koji početkom 20. vijeka, u atmosferi moguće najvećeg brainstorminga koji je svijet vidio, u kafeu slavnog bečkog hotela promišlja kraj imperija. Puna raskoš propasti vidljiva je tek iz pune udobnosti onoga čega se propast zamišlja. Našeg ćemo mislioca za ovu priliku nazvati – Homo Sacher. Da li njih dvojica, Sucker i Sacher, mogu nešto promijeniti – time se, između ostalog, bavi moja knjiga.”

  • 120,00 Kn 60,00 Kn

    Dječak Mirko bio je učenik 1.a razreda i po svemu je bio običan đak prvak, osim što je jako, ali baš jako često bjesnio.

    Kada bi pitali Mirka zašto se toliko ljuti, ni on sam ne bi znao dati odgovor. Jednostavno bi ga obuzeo taj jak, neugodan osjećaj, u glavi bi mu zujalo i brujalo i nešto bi ga tjeralo da se svađa i ljuti na sve oko sebe. Zato su ga djeca u razredu prozvala Mirko Bjesomirko, što je njega, naravno, još više ljutilo.

    Jednoga se dana toliko razbjesnio da ga je učiteljica morala poslati u školsku knjižnicu dok ga ljutnja ne prođe. Tamo mu se dogodilo nešto zaista čudno. Upoznao je neobičnoga stvora koji mu se predstavio kao gospodin Bjesomir i koji mu je pomogao pronaći mir.

    Priča Mirko Bjesomirko dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece.

    To je priča o samokontroli, odnosno o samoregulaciji emocija. Sposobnost upravljanja vlastitim mislima, osjećajima i ponašanjima u svakodnevnim situacijama jedna je od najvažnijih sastavnica socijalnoga, emocionalnoga i kognitivnoga razvoja djece. Mirko i gospodin Bjesomir naučit će djecu kako u stanjima visoke uzbuđenosti i preplavljenosti neugodnim emocijama ponovno steći smirenost i kontrolu nad svojim mislima i ponašanjima.

    Samoregulacija emocija kod djece

    Samokontrola ili samoregulacija je sposobnost upravljanja i kontrole nad vlastitim ponašanjem, mislima, te mijenjanje istih u skladu sa zahtjevima situacije. Uči se od malih nogu, a cilj joj je zaustaviti impulzivni odgovor, oduprijeti se okidačima iz okoline i ustrajati u zadacima koji se trebaju izvršiti.

    Dijete se svakoga dana mora prilagoditi različitim okolinama (kućnim rutinama, školi ili vrtiću, izvanškolskim aktivnostima i sl.) te zahvaljujući kontroli unutarnjih stanja može adekvatno funkcionirati u društvu.

    Učenje samoregulacije je proces koji omogućava djetetu upravljanje emocijama i ponašanjem kako bi postiglo ciljeve, komuniciralo prosocijalno s drugima i bilo uključeno u neovisno učenje (Pinjatela, 2012).

    Ostali naslovi u seriji o socioemocionalnim kompetencijama:

    Gospođica Hoću
    ASERTIVNOST ili ASERTIVNO KOMUNICIRANJE

    Gospodin Iz i gospođica Po
    ODGOVORNOST ili UČENJE O IZBORU I POSLJEDICI

    Ana i gospodin Strahojed
    SAMOPOUZDANJE i PREVLADAVANJE STRAHOVA

  • 80,00 Kn 75,00 Kn

    Dječak Mirko bio je učenik 1.a razreda i po svemu je bio običan đak prvak, osim što je jako, ali baš jako često bjesnio.

    Kada bi pitali Mirka zašto se toliko ljuti, ni on sam ne bi znao dati odgovor. Jednostavno bi ga obuzeo taj jak, neugodan osjećaj, u glavi bi mu zujalo i brujalo i nešto bi ga tjeralo da se svađa i ljuti na sve oko sebe. Zato su ga djeca u razredu prozvala Mirko Bjesomirko, što je njega, naravno, još više ljutilo.

    Jednoga se dana toliko razbjesnio da ga je učiteljica morala poslati u školsku knjižnicu dok ga ljutnja ne prođe. Tamo mu se dogodilo nešto zaista čudno. Upoznao je neobičnoga stvora koji mu se predstavio kao gospodin Bjesomir i koji mu je pomogao pronaći mir.

    Priča Mirko Bjesomirko dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece.

    To je priča o samokontroli, odnosno o samoregulaciji emocija. Sposobnost upravljanja vlastitim mislima, osjećajima i ponašanjima u svakodnevnim situacijama jedna je od najvažnijih sastavnica socijalnoga, emocionalnoga i kognitivnoga razvoja djece. Mirko i gospodin Bjesomir naučit će djecu kako u stanjima visoke uzbuđenosti i preplavljenosti neugodnim emocijama ponovno steći smirenost i kontrolu nad svojim mislima i ponašanjima.

    Samoregulacija emocija kod djece

    Samokontrola ili samoregulacija je sposobnost upravljanja i kontrole nad vlastitim ponašanjem, mislima, te mijenjanje istih u skladu sa zahtjevima situacije. Uči se od malih nogu, a cilj joj je zaustaviti impulzivni odgovor, oduprijeti se okidačima iz okoline i ustrajati u zadacima koji se trebaju izvršiti.

    Dijete se svakoga dana mora prilagoditi različitim okolinama (kućnim rutinama, školi ili vrtiću, izvanškolskim aktivnostima i sl.) te zahvaljujući kontroli unutarnjih stanja može adekvatno funkcionirati u društvu.

    Učenje samoregulacije je proces koji omogućava djetetu upravljanje emocijama i ponašanjem kako bi postiglo ciljeve, komuniciralo prosocijalno s drugima i bilo uključeno u neovisno učenje (Pinjatela, 2012).

    Ostali naslovi u seriji o socioemocionalnim kompetencijama:

    Gospođica Hoću
    ASERTIVNOST ili ASERTIVNO KOMUNICIRANJE

    Gospodin Iz i gospođica Po
    ODGOVORNOST ili UČENJE O IZBORU I POSLJEDICI

    Ana i gospodin Strahojed
    SAMOPOUZDANJE i PREVLADAVANJE STRAHOVA

  • 80,00 Kn 75,00 Kn

    Ana je jedna jako radoznala djevojčica koja ima jako veliku tajnu. Ona se, naime, boji svega i svačega. Gotovo svakoga dana Ana je otkrivala neki novi strah koji bi se brzo potom udomaćio u njezinoj glavi.

    Na dugi popis Aninih strahova nedavno se upisao još jedan – strah od audicije za školski zbor. Iako je jako voljela pjevati, zbog straha da će morati pjevati pred drugima, Ana nije mogla zaspati. I dok je tako ležala u krevetu boreći se sa strahom koji joj nije dao spavati, iznenada je osjetila da ju jako svrbi lijevo uho. Počešala se, a iz uha joj je ispao jedan bucmast, šaren čovječuljak pomalo smiješna izgleda. Čak ga se ni Ana nije uspjela uplašiti koliko je bio smiješan.

    Bio je to gospodin Strahojed, koji je odlučio Anu povesti u Strahograd i pokazati joj kako se riješiti strahova koji nam ne daju spavati.

    Priča Ana i gospodin Strahojed dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece.

    To je priča o samopouzdanju, odnosno o vjerovanju u sebe, u svoje sposobnosti, vrijednosti i znanja. Kroz iskustvo malene Ane djeca će naučiti kako prevladati strahove i realno prosuditi što su sposobna učiniti te kako se osnažiti za djelovanje i aktivno ostvarivanje onoga što žele.

    Razvoj samopouzdanja kod djece

    Samopouzdanje je vjerovanje da možemo uspješno izaći na kraj s izazovima u životu. Ako vjerujemo da možemo nešto učiniti, veća je vjerojatnost da ćemo doista biti uspješni, manje će nas biti strah, lakše ćemo se suočavati s problemima.

    Samopouzdanje je vještina ili kompetencija koja se cijeloga života vježba i uči. Cilj je odgojiti dijete koje se ne boji izazova, novih stvari i promjena te u ima vjere da u sebi posjeduje sve što je potrebno da ostvari svoj cilj.

    Djetetu treba davati zadatke koji su nešto iznad njegovih trenutnih sposobnosti, kako bi moralo uložiti trud u njihovo rješavanje. U razvoju samopouzdanja ključna je ljubav te prihvaćanje djeteta sa svim njegovim vrlinama i manama.

    Ostali naslovi u seriji o socioemocionalnim kompetencijama:

    Gospođica Hoću
    ASERTIVNOST ili ASERTIVNO KOMUNICIRANJE

    Gospodin Iz i gospođica Po
    ODGOVORNOST ili UČENJE O IZBORU I POSLJEDICI

    Mirko Bjesomirko
    SAMOKONTROLA ili SAMOREGULACIJA EMOCIJA

  • 80,00 Kn 75,00 Kn

    Ovo je priča o gospodinu Izboru i gospođici Posljedici. Zvat ćemo ih gospodin Iz i gospođica Po jer više vole da ih se tako zove. Iz i Po neobičan su par. Nitko ih nikada nije vidio, ali ih svi poznaju. Zanimljivo, zar ne?

     Iz i Po nikada se ne odvajaju.

    Čak i ptičice na grani znaju da gdje je gospodin Iz, tu se negdje mota i gospođica Po.

    Gospodin Iz katkad izabere ostati malo duže u krevetu prije odlaska u školu, preskočiti doručak ili ne napisati zadaću, pa gospođica Po ima mnogo posla tjerajući ga da trči na nastavu ili mu šaljući gospodina Krulju ili gospođu Školsku Jedinicu.

    No gospodin Iz katkad izabere biti dobar i dijeliti s drugima, pa gospođici Po ne preostaje drugo nego ga nagraditi gospođom Srećom, smijehom i toplinom u srcu.

     Priča Gospodin Iz i gospođica Po dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece.

    To je priča o odgovornosti, odnosno o razvoju samostalnosti, što je preduvjet za preuzimanje obveza izvršenja svakodnevnih zadaća. Iz i Po uče djecu da u svakome trenutku imamo izbor i da odluke koje donosimo imaju svoje posljedice. Te posljedice mogu biti neugodne ili dobre, a dio učenja odgovornosti iz iskustva podrazumijeva i prihvaćanje pogrešaka te spremnost na ponovne pokušaje.

    Djeca i odgovornost

    Odgovornosti je savjesno obavljanje dužnosti, ali i mogućnost spoznavanja posljedica naših izbora. Ako znamo da u nečemu imamo izbor i prava, moramo znati da uz to imamo i odgovornost. Naravno, djeca nemaju istu odgovornost kao što imaju odrasli, međutim, iznimno je važno da odmalena uče kako njihovi postupci imaju različite posljedice.

    Preuzimanje odgovornosti je ključ za ostvarenje trajne sreće i uspjeha, jer nam daje moć da uzmemo svoj život u svoje ruke i tako ne zavisimo o vanjskim faktorima.

    Stoga važno djecu od najranije dobi učiti da sukladno godinama preuzimaju odgovornost za svoje postupke, a sukladno svojim vrlinama, vještinama, kompetencijama i znanjima.

    Ostali naslovi u seriji o socioemocionalnim kompetencijama:

    Gospođica Hoću
    ASERTIVNOST ili ASERTIVNO KOMUNICIRANJE

    Ana i gospodin Strahojed
    SAMOPOUZDANJE i PREVLADAVANJE STRAHOVA

    Mirko Bjesomirko
    SAMOKONTROLA ili SAMOREGULACIJA EMOCIJA

  • 80,00 Kn 75,00 Kn

    Djevojčica Mila katkad se osjećala nevidljivom. Neprimjetnom. Sigurno se sada u čudu pitaš kako je moguće da jedna djevojčica potpuno izgubi svoju boju i osjeća se nevidljivom… Nije se to dogodilo iznenada ili preko noći. Naime, Mila je svima i uvijek željela ugoditi. Željela je da su svi oko nje sretni. Osim toga, bojala se svađati, pa nije htjela nikada nikoga razljutiti ili za nešto biti kriva. Zato je na sve pristajala i govorila „da” i „hoću”. Čak je i prijateljima iz razreda to bilo malo čudno, pa su ju prozvali „gospođica Hoću”.

    No jednoga je dana Milu preplavila ljutnja i odlučila je zauzeti se za sebe i reći što ona zapravo želi i treba.

    Priča Gospođica Hoću dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece.

    To je priča o asertivnosti, odnosno o razvoju vještine iskrenoga izražavanja vlastitih mišljenja, osjećaja i stavova na način koji ne povrjeđuje druge. Djevojčica Mila djecu će naučiti da pasivno ponašanje nije najbolji odabir u situacijama kada bismo se zapravo trebali izboriti za sebe i izraziti vlastite potrebe i osjećaje. Mila će im pokazati kako to učiniti na prihvatljiv način, s ciljem stvaranja stabilnih i iskrenih odnosa.

    Razvoj asertivnosti kod djece

    Asertivnost je vještina aktivnog zalaganja za svoja prava, mišljenja, potrebe i želje, bez ugrožavanja prava drugih ljudi. Asertivno ponašanje zahtijeva prepoznavanje vlastitih osjećaja, potreba i granica u odnosu na druge ljude te otvoreno i iskreno komuniciranje istih s drugima.

    Osim asertivnosti, postoje druga dva načina ponašanja u društvenim interakcijama, a to su agresivno i pasivno ponašanje. Asertivnost je najbolja opcija jer podrazumijeva ostvarivanje i izgradnju iskrenih, dubokih i odgovornih odnosa.

    Radi se o vještini koja se može vježbati i naučiti. Nakon što prepoznaju vlastite emocije, djecu se može naučiti da iskreno kažu što im smeta i što im se ne sviđa kod drugih, ali na način da ne povrjeđuju osjećaje, prava i mišljenja drugih.

    Ostali naslovi u seriji o socioemocionalnim kompetencijama:

    Mirko Bjesomirko
    SAMOKONTROLA ili SAMOREGULACIJA EMOCIJA

    Gospodin Iz i gospođica Po
    ODGOVORNOST ili UČENJE O IZBORU I POSLJEDICI

    Ana i gospodin Strahojed
    SAMOPOUZDANJE i PREVLADAVANJE STRAHOVA

  • 119,00 Kn 79,00 Kn

    Bezbroj savjeta kako da otkrijete nove igre, kako da pripremite ukusne obroke, da organizirate nezaboravne zabave, da same izradite nakit i mnoge druge predmete i da naučite poneku tajnu uljepšavanja… Dobar provod

  • 39,90 Kn 29,00 Kn

    Bezbroj savjeta kako da otkrijete nove igre, kako da pripremite ukusne obroke, da organizirate nezaboravne zabave, da same izradite nakit i mnoge druge predmete i da naučite poneku tajnu uljepšavanja… Dobar provod

  • 99,00 Kn 60,00 Kn

    Bezbroj savjeta kako da otkrijete nove igre, kako da pripremite ukusne obroke, da organizirate nezaboravne zabave, da same izradite nakit i mnoge druge predmete i da naučite poneku tajnu uljepšavanja… Dobar provod

  • 69,00 Kn 59,00 Kn

    Bezbroj savjeta kako da otkrijete nove igre, kako da pripremite ukusne obroke, da organizirate nezaboravne zabave, da same izradite nakit i mnoge druge predmete i da naučite poneku tajnu uljepšavanja… Dobar provod

  • 69,00 Kn 59,00 Kn

    U Priručniku za pokuse naći ćete mnogo ideja kako da se zabavite sami ili u društvu. Otkrit ćete koliko je znanost prisutna u svakodnevnom životu, zadiviti prijatelje čarolijama za Nobelovu nagradu, zabaviti sve osjete i organizirati tulum s eksperimentima

DOSTAVA U ROKU 5 DANA

Besplatna dostava iznad 300 Kn

NAJVEĆI IZBOR KNJIGA

UPITI 097/7244-968

X