Tržište kapitala
50,17 € (378,01 kn) 26,41 € (198,99 kn)
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona, no u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
Još nekoliko primjeraka
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 50,17 € (378,01 kn)Tržište kapitala
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona. No u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
U priručniku je zakonski tekst obrađen zajedno s pravilnicima i mišljenjima regulatora. Kako bi se dobila šira slika i razumjelo značenje pojedine odredbe. Sastavni je dio ove knjige i CD na kojem se, osim priručnika i samog Zakona, nalaze i svi pravilnici koje je donijela HANFA vezano za tržište kapitala te sve direktive i uredbe uključene u Zakon, i to na hrvatskom i engleskom jeziku.
Autor | |
---|---|
Izdavač | |
Uvez | Meki |
Broj stranica | 511 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Projektni marketing – više od nadmetanja cijenama
Još nekoliko primjeraka
Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu, lako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu…
Još nekoliko primjeraka
Svakodnevno rasprostiranje stola prije blagovanja uobičajenih obroka najčešće ne traži ni posebno zalaganje, ni precizno postavljanje jedaćeg pribora; razlozi su dijelom pomanjkanje vremena, a dijelom činjenica da smo kod vlastite kuće, pa stoga svemu tome ne pridajemo veliku pozornost. No, situacija se mijenja u trenutku kada nam dolaze gosti…
Još nekoliko primjeraka
Billa Sykesa predstavio mi je jedan od savjetnika u Institute of Directors u Londonu. Budući da je Bili bio Britanac koji je živio u Sjedinjenim Američkim Državama, a ja Amerikanka koja je živjela u Velikoj Britaniji, uočili smo slične probleme i mogućnosti s kojima se poduzeća suočavaju u međunarodnoj trgovini…
Još nekoliko primjeraka
Velika nelikvidnost i insolventnost hrvatskih gospodarskih subjekata rezultiraju s jedne strane pojačanom brigom tih subjekata za osiguranjem novčanih tražbina, a s druge strane nastojanjima države i mjerodavnih tijela i ustanova da se pronađu ili afirmiraju drukčiji instrumenti platnog prometa ili osiguravanja plaćanja. U sklopu toga se i ukida akceptni nalog, a čime se otvara prostor za širu uporabu mjenice…
Još nekoliko primjeraka
Za eseje unutar ovih korica na trenutak će vam se učiniti da su pisani u realnom vremenu, upravo dok ih čitate, ali će isto tako stvarati atmosferu perfektne romantičnosti i futurističke distopičnosti. No, tu ćete morati podvući vlastitu čitateljsku crtu u dubokom razumijevanju da su to eseji koji ne pripadaju vremenu, nego pripadaju čovjeku…
Na zalihi
Kojih 9 laži koriste ekonomski stručnjaci, direktori PR-a, marketinški stručnjaci, top menadžeri, viši menadžeri, izvršni rukovoditelji, studenti i poduzetnici kako bi svoje poslovne pothvate zadržali i održali na životu? Ovo djelo putem spoja znanja i iskustva pokušava ponuditi odgovor na postavljeno pitanje…
Još nekoliko primjeraka
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
U ovoj vam knjizi Todd Duncan opisuje koje pogreške morate izbjeći. Prodavači se sureću s problemima na svakome koraku. Neki su problemi maleni, drugi neugodni, a najgori su sudbonosni i za prodavačevu karijeru, i za cjelokupni posao. Želite li biti ubojiti izravni trgovac, a ne ubojica koji uništava vlastitu prodaju, morate znati što ne treba činiti…
Još nekoliko primjeraka
Recenzije
Još nema recenzija.