KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST
15,93 € 12,00 €
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 15,93 €Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.
Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške – identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 207 |
Uvez | Meki |
Izdavač | |
ISBN | 9789531788960 |
Godina izdanja | 2007 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Ideje Johna Maynarda Keynesa nikada se nisu činile aktualnijima. Nitko nije ponudio bolje objašnjenje psihologije investiranja tijekom financijske krize od njega. Kad se praksa mirnoće, nepokretnosti i sigurnosti najednom sruši, novi strahovi i nade bez upozorenja preuzimaju kontrolu nad ljudskim ponašanjem, a tržište postaje podložno valovima optimističnih i pesimističnih osjećaja…
Na zalihi
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Na zalihi
Vrhunski politički triler, udžbenik građanske hrabrosti i podsjetnik da novinarstvo može biti plemenita i duboko etična profesija. Jedan od najboljih hrvatskih i europskih novinara Drago Hedl, u Kronici jedne destrukcije, privlačnim pripovjedačkim stilom opisuje zadnjih dvadeset godina u životu Branimira Glavaša. Iznosi kako je siromašni sin hercegovačkih doseljenika i društveni autsajder, u ratu postao gospodar života i smrti u Osijeku…
Na zalihi
Vladimir Matijanić ovom se knjigom upustio u svojevrsno arheološko istraživanje razloga propasti jednoga grada čiji je urbani trakt sve mrtviji, a gradonačelnik sve zapleteniji u sukob privatnog i javnog…
Nema na zalihi
Objavljena već na Hrvatskoj televiziji, putopisna kazivanja novinara i snimatelja Mire Aščića ukoričena su i u knjizi. Otputovavši na poziv hrvatskoga Misijskoga ureda u Kongo, Miro Aščić nije samo bilježio nego je i živio svoju Afriku pokušavajući iz dana u dan uhvatiti to srce bijede, neizmjerna prirodnoga bogatstva i jednako tolike neizmjerne boli i patnje stanovnika koje još pokoravaju velike, nekoć kolonijalne, a sada neokolonijalne sile…
Na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Nema na zalihi
Nosilac transformacije u Poljskoj bila je Solidarnost, u Češkoslovačkoj razvijeno civilno društvo, u Mađarskoj su to u početku bili reformirani komunisti. Koja je društvena elita u Hrvatskoj najsposobnija upravljati na demokratski način u uvjetima slobodne političke i privredne konkurencije? U knjizi zasnovanoj na opsežnom sociološkom istraživanju Vesna Pusić tvrdi da su to manageri najuspješnijih hrvatskih poduzeća.
Na zalihi
Povijest grada Zagreba u dvije knjige prvo je historiografsko djelo koje zagrebačku povijest obuhvaća u njenoj potpunosti, od prethistorije kad niču prva naselja, pa sve do početaka 21. stoljeća. Prva knjiga Povijesti grada Zagreba prati nastajanje i razvoj grada od početaka do kraja Prvoga svjetskog rata 1918. godine.
Na zalihi
Knjiga “Ovo mijenja sve” (This Changes Everything) objavljena je 2014. u kojoj je dobila priznanje “Hilary Weston Writers’ Trust Prize”. Časopis Observer proglasio ju je knjigom godine, a ugledni dnevni list New York Times uvrstio na svoj popis stotinu najvažnijih knjiga iste godine…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.