KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST
15,93 € 12,00 €
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 15,93 €Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.
Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške – identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 207 |
Uvez | Meki |
Izdavač | |
ISBN | 9789531788960 |
Godina izdanja | 2007 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Pregled povijesnih i suvremenih talijanskih ekspanzionističkih zahtjeva za hrvatskim prostorima. Potcrtavano – mjestimice.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Razgovori s pet istaknutih poduzetnika, s naglaskom na njihova neposredna iskustva: s Ivicom Todorićem i Emilom Tedeschijem iz Hrvatske, sa Zoranom Jankovićem iz Slovenije, s Fadilom Novalićem iz Bosne i Hercegovine i s Miodragom Kostićem iz Srbije. Njihove poslovne orijentacije prilično su različite, neka poslovna iskustva također, ali glavna misao apsolutno je zajednička: za naše susjedne zemlje nema pouzdanog ekonomskog napretka bez bliske regionalne suradnje.
Na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Razmislite li malo, doći ćete do ovog zaključka: Amerikanci su stručnjaci u potrošnji (što ne cucli ako se uzme u obzir koliko često kupujemo robu i usluge i koliko smo preplavljeni oglasima i promidžbenim porukama). No vrlo je malo Amerikanaca stručnih vlasnika posla…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Bez brige do zarade: 100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu
Samo 2 komad(a) na zalihi
Knjiga “Ovo mijenja sve” (This Changes Everything) objavljena je 2014. u kojoj je dobila priznanje “Hilary Weston Writers’ Trust Prize”. Časopis Observer proglasio ju je knjigom godine, a ugledni dnevni list New York Times uvrstio na svoj popis stotinu najvažnijih knjiga iste godine…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Za eseje unutar ovih korica na trenutak će vam se učiniti da su pisani u realnom vremenu, upravo dok ih čitate, ali će isto tako stvarati atmosferu perfektne romantičnosti i futurističke distopičnosti. No, tu ćete morati podvući vlastitu čitateljsku crtu u dubokom razumijevanju da su to eseji koji ne pripadaju vremenu, nego pripadaju čovjeku…
Na zalihi
Stvarnost ili fikcija? Kako su “orlovi” odletjeli i kojim koridorima? Je li mala skupina ljudi u hladovini “Teacher´s Cluba” uistinu upravljala ljudskim sudbinama i događajima ili je sve bio samo splet nesretnih okolnosti? Tko je u svemu odigrao glavnu ulogu i, nenametljivo, pa i neprimjetno “prigrlivši” moć novca, okrenuo prilike u svoju korist? Je li Ira mogla izbjeći nemile udarce i poniženja da je šuteći radila svoj posao? Kolika je cijena istine koja se kosi s nepisanim i pisanim pravilima? Ima li uopće ljudska sudbina prioritet u odnosu na bankovni račun? Može li običan čovjek ikako utjecati na zbivanja koja su u suprotnosti s etičkim i moralnim načelima? To su pitanja koja vam se neizbježno nameću čitanjem ovoga romana.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
U jednoj ljubavnoj priči skrivene su tajne života
Pilar i njezin prijatelj upoznali su se u djetinjstvu, udaljili se u ranoj mladosti i – nakon jedanaest godina – ponovno se susreću. Ona, žena koju je život naučio da bude čvrsta i da ne pokazuje svoje osjećaje. On, muškarac koji ima moć da čini čuda, koji u religiji traži rješenje unutarnjih sukoba…
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.