KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST
15,93 € 12,00 €
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 15,93 €Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.
Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške – identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 207 |
Uvez | Meki |
Izdavač | |
ISBN | 9789531788960 |
Godina izdanja | 2007 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Nosilac transformacije u Poljskoj bila je Solidarnost, u Češkoslovačkoj razvijeno civilno društvo, u Mađarskoj su to u početku bili reformirani komunisti. Koja je društvena elita u Hrvatskoj najsposobnija upravljati na demokratski način u uvjetima slobodne političke i privredne konkurencije? U knjizi zasnovanoj na opsežnom sociološkom istraživanju Vesna Pusić tvrdi da su to manageri najuspješnijih hrvatskih poduzeća.
Na zalihi
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
Europski semestar, platna bilanca, tečaj i ekonomski rast Hrvatske
Na zalihi
Tihomir Orešković (Zagreb, 1. siječnja 1966.), hrvatski je i kanadski poslovni čovjek,[1] predsjednik trinaeste Vlade Republike Hrvatske. Prvi je nestranački predsjednik Vlade Republike Hrvatske. 16. lipnja 2016. sa 125 glasova za, 15 protiv i 2 suzdržana, Hrvatski je sabor Tihomiru Oreškoviću izglasovao nepovjerenje, što je u konačnici rezultiralo prijevremenim parlamentarnim izborima u rujnu 2016…
Na zalihi
Odgovoriti na pitanje Kakva nas budućnost očekuje? ambiciozan je i smion izazov koji je odlučio prihvatiti Večernji list kada je pokrenuo najveći multimedijalni projekt promocije znanosti, inovativnosti, ali i znanstvene hrabrosti. Iniciran je pod nazivom 2068. Pogled u budućnost s idejom da deset …
Na zalihi
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona, no u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Povijest grada Zagreba u dvije knjige prvo je historiografsko djelo koje zagrebačku povijest obuhvaća u njenoj potpunosti, od prethistorije kad niču prva naselja, pa sve do početaka 21. stoljeća. Prva knjiga Povijesti grada Zagreba prati nastajanje i razvoj grada od početaka do kraja Prvoga svjetskog rata 1918. godine.
Na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Alkemija se smatra jednim od najstarijih i najtajnovitijih umijeća čovjecanstva, a u ovoj je knjizi prvi put izložena u izravnom i jednostavnom jeziku.
Na zalihi
Paulo Coelho je 1986. godine krenuo na hodočašće u Santiago de Compostela. “U to vrijeme”, kaže autor, “moja duhovna potraga bila je povezana s mišlju da postoje tajne, tajanstveni putevi i ljudi koji mogu razumjeti i kontrolirati stvari koje su nedostupne većini smrtnika. Mislio sam da ono što nas vodi shvaćanju misterija života mora biti teško i složeno.”…
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.