KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST
15,93 € 12,00 €
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 15,93 €Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.
Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške – identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 207 |
Uvez | Meki |
Izdavač | |
ISBN | 9789531788960 |
Godina izdanja | 2007 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Vladimir Matijanić ovom se knjigom upustio u svojevrsno arheološko istraživanje razloga propasti jednoga grada čiji je urbani trakt sve mrtviji, a gradonačelnik sve zapleteniji u sukob privatnog i javnog…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Alkemija se smatra jednim od najstarijih i najtajnovitijih umijeća čovjecanstva, a u ovoj je knjizi prvi put izložena u izravnom i jednostavnom jeziku.
Na zalihi
Paulo Coelho je 1986. godine krenuo na hodočašće u Santiago de Compostela. “U to vrijeme”, kaže autor, “moja duhovna potraga bila je povezana s mišlju da postoje tajne, tajanstveni putevi i ljudi koji mogu razumjeti i kontrolirati stvari koje su nedostupne većini smrtnika. Mislio sam da ono što nas vodi shvaćanju misterija života mora biti teško i složeno.”…
Samo 2 komad(a) na zalihi
Povijest grada Zagreba u dvije knjige prvo je historiografsko djelo koje zagrebačku povijest obuhvaća u njenoj potpunosti, od prethistorije kad niču prva naselja, pa sve do početaka 21. stoljeća. Prva knjiga Povijesti grada Zagreba prati nastajanje i razvoj grada od početaka do kraja Prvoga svjetskog rata 1918. godine.
Na zalihi
Ideje Johna Maynarda Keynesa nikada se nisu činile aktualnijima. Nitko nije ponudio bolje objašnjenje psihologije investiranja tijekom financijske krize od njega. Kad se praksa mirnoće, nepokretnosti i sigurnosti najednom sruši, novi strahovi i nade bez upozorenja preuzimaju kontrolu nad ljudskim ponašanjem, a tržište postaje podložno valovima optimističnih i pesimističnih osjećaja…
Na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Vrhunski politički triler, udžbenik građanske hrabrosti i podsjetnik da novinarstvo može biti plemenita i duboko etična profesija. Jedan od najboljih hrvatskih i europskih novinara Drago Hedl, u Kronici jedne destrukcije, privlačnim pripovjedačkim stilom opisuje zadnjih dvadeset godina u životu Branimira Glavaša. Iznosi kako je siromašni sin hercegovačkih doseljenika i društveni autsajder, u ratu postao gospodar života i smrti u Osijeku…
Na zalihi
Objavljena već na Hrvatskoj televiziji, putopisna kazivanja novinara i snimatelja Mire Aščića ukoričena su i u knjizi. Otputovavši na poziv hrvatskoga Misijskoga ureda u Kongo, Miro Aščić nije samo bilježio nego je i živio svoju Afriku pokušavajući iz dana u dan uhvatiti to srce bijede, neizmjerna prirodnoga bogatstva i jednako tolike neizmjerne boli i patnje stanovnika koje još pokoravaju velike, nekoć kolonijalne, a sada neokolonijalne sile…
Na zalihi
Iako objavljen prije gotovo stotinu godina, Vodič kroz diplomatsku praksu sir Ernesta Satowa još uvijek je remek-djelo. Napisana 1917., knjiga nije bila samo skup činjenica i pravnih pojmova, naprotiv: prštala je ilustrativnim, zanimljivim, često duhovitim anegdotama i mudrim savjetima…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.