Frikonomija
15,79 € 9,00 €
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 15,79 €Frikonomija
Vragolasti ekonomist istražuje drugu stranu medalje
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Ovo nisu tipična pitanja koja bi jedan ekonomist mogao postaviti. No Steven D. Levitt nije tipičan ekonomist. On je visoko cijenjen znanstvenik koji proučava zagonetke svakodnevnoga života, od prijevara i kriminala do sporta i roditeljstva, a njegovi zaključci redovito naglavce postavljaju svakodnevna, konvencionalna razmišljanja. On najčešće počinje s brdom podataka i jednostavnim, nikad postavljenim pitanjem. Neka od ovih pitanja stvar su života i smrti, dok druga odišu otkačenom kvalitetom. Tako je i nastalo novo istraživačko područje koje ova knjiga opisuje: Frikonomija.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 242 |
Format | 16×24 cm |
Godina izdanja | 2005 |
ISBN | 9789536926336, 953-6926-18-0 |
Izdavač | |
Uvez | Tvrdi |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Na zalihi
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona, no u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Koliko put čovjek u životu pomisli da se hvata za posljednju slamku spasa? Netko se bori za svaku priliku što mu sudbina ponudi, a netko hladno propušta baš sve.
Tako se često volimo smatrati nepogrešivima, a ipak svatko od nas živi svoj život daleko od savršenstva, na putu prema savršenstvu….
Na zalihi
Bez brige do zarade: 100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu
Na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Ideje Johna Maynarda Keynesa nikada se nisu činile aktualnijima. Nitko nije ponudio bolje objašnjenje psihologije investiranja tijekom financijske krize od njega. Kad se praksa mirnoće, nepokretnosti i sigurnosti najednom sruši, novi strahovi i nade bez upozorenja preuzimaju kontrolu nad ljudskim ponašanjem, a tržište postaje podložno valovima optimističnih i pesimističnih osjećaja…
Na zalihi
Somina je zbirka novela autora Pere Pernjaka u kojoj autor crpi energiju iz stvarnih događaja, s likovima koji su mahom osobenjaci. Autor živi i stvara u rodnom gradu Koprivnici u okruženju fenomena “naivnog slikarstva” pa mu je i prvi roman “Procesija” (1996.) posvećen jednom od prvih naivnih slikara Mirku Viriusu. Iz sadržaja: Somina, Ščuka u magli, Na-i-va, Konji, Prosim-molim…
Na zalihi
Knjiga “Ovo mijenja sve” (This Changes Everything) objavljena je 2014. u kojoj je dobila priznanje “Hilary Weston Writers’ Trust Prize”. Časopis Observer proglasio ju je knjigom godine, a ugledni dnevni list New York Times uvrstio na svoj popis stotinu najvažnijih knjiga iste godine…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Objavljena već na Hrvatskoj televiziji, putopisna kazivanja novinara i snimatelja Mire Aščića ukoričena su i u knjizi. Otputovavši na poziv hrvatskoga Misijskoga ureda u Kongo, Miro Aščić nije samo bilježio nego je i živio svoju Afriku pokušavajući iz dana u dan uhvatiti to srce bijede, neizmjerna prirodnoga bogatstva i jednako tolike neizmjerne boli i patnje stanovnika koje još pokoravaju velike, nekoć kolonijalne, a sada neokolonijalne sile…
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.