Projektni marketing
19,78 € 17,78 €
Projektni marketing – više od nadmetanja cijenama
Samo 1 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 19,78 €Projektni marketing
Kako navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda. Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač – kupac.
Autor | |
---|---|
Uvez | Meki |
Godina izdanja | 2011 |
Broj stranica | 264 |
Izdavač | |
ISBN | 9789533162744 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Roman govori o strastvenoj ljubavi između gospođice d’Albrecht i njezinog učitelja Augustina de Ramóna y Cordobe, koja je započela kad je Cordobinoj učenici bilo tek petnaest godina. Roman se odlikuje dotjeranim klasičnim stilom i govori o modernom strastvenom odnosu u povijesnom kontekstu. Taj ambigvitet daje knjizi izuzetan šarm i eleganciju i glavni je razlog što su ga francuski kritičari bez izuzetka hvalili i što je knjiga dobila tri prestižne nagrade za književnost.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Knjiga “Ovo mijenja sve” (This Changes Everything) objavljena je 2014. u kojoj je dobila priznanje “Hilary Weston Writers’ Trust Prize”. Časopis Observer proglasio ju je knjigom godine, a ugledni dnevni list New York Times uvrstio na svoj popis stotinu najvažnijih knjiga iste godine…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Bez brige do zarade: 100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu
Samo 2 komad(a) na zalihi
Nosilac transformacije u Poljskoj bila je Solidarnost, u Češkoslovačkoj razvijeno civilno društvo, u Mađarskoj su to u početku bili reformirani komunisti. Koja je društvena elita u Hrvatskoj najsposobnija upravljati na demokratski način u uvjetima slobodne političke i privredne konkurencije? U knjizi zasnovanoj na opsežnom sociološkom istraživanju Vesna Pusić tvrdi da su to manageri najuspješnijih hrvatskih poduzeća.
Na zalihi
Za eseje unutar ovih korica na trenutak će vam se učiniti da su pisani u realnom vremenu, upravo dok ih čitate, ali će isto tako stvarati atmosferu perfektne romantičnosti i futurističke distopičnosti. No, tu ćete morati podvući vlastitu čitateljsku crtu u dubokom razumijevanju da su to eseji koji ne pripadaju vremenu, nego pripadaju čovjeku…
Na zalihi
Razgovori s pet istaknutih poduzetnika, s naglaskom na njihova neposredna iskustva: s Ivicom Todorićem i Emilom Tedeschijem iz Hrvatske, sa Zoranom Jankovićem iz Slovenije, s Fadilom Novalićem iz Bosne i Hercegovine i s Miodragom Kostićem iz Srbije. Njihove poslovne orijentacije prilično su različite, neka poslovna iskustva također, ali glavna misao apsolutno je zajednička: za naše susjedne zemlje nema pouzdanog ekonomskog napretka bez bliske regionalne suradnje.
Na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Bez obzira imate li vlastitog konja, želite posjedovati konja ili jednostavno volite konje. Konji – potpuni vodič je knjiga za vas. Informativna i zanimljiva, ugodna i zabavna, sadrži sve informacije koje trebate znati…
Na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Odgovoriti na pitanje Kakva nas budućnost očekuje? ambiciozan je i smion izazov koji je odlučio prihvatiti Večernji list kada je pokrenuo najveći multimedijalni projekt promocije znanosti, inovativnosti, ali i znanstvene hrabrosti. Iniciran je pod nazivom 2068. Pogled u budućnost s idejom da deset …
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.