Projektni marketing
19,78 € 17,78 €
Projektni marketing – više od nadmetanja cijenama
Samo 1 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 19,78 €Projektni marketing
Kako navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda. Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač – kupac.
Autor | |
---|---|
Uvez | Meki |
Godina izdanja | 2011 |
Broj stranica | 264 |
Izdavač | |
ISBN | 9789533162744 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Roman govori o strastvenoj ljubavi između gospođice d’Albrecht i njezinog učitelja Augustina de Ramóna y Cordobe, koja je započela kad je Cordobinoj učenici bilo tek petnaest godina. Roman se odlikuje dotjeranim klasičnim stilom i govori o modernom strastvenom odnosu u povijesnom kontekstu. Taj ambigvitet daje knjizi izuzetan šarm i eleganciju i glavni je razlog što su ga francuski kritičari bez izuzetka hvalili i što je knjiga dobila tri prestižne nagrade za književnost.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
“Priručnik za uzgoj kanarinaca” predstavlja cjelovito djelo o uzgoju kanarinaca kao najomiljenijih pernatih ljubimaca i praktičan je spoj spoznaja iz povijesti uzgoja te modernog načina uzgoja. Priručnik podrobno opisuje kanarince pjesme, boje i stasa, ilustriran je s više od 100 fotografija koje jasno oslikavaju rase kanarinaca…
Nema na zalihi
Priručnik opće gimnastike za djevojčice. Knjiga je napisana na osnovu višegodišnjeg sportskog i trenerskog rada autorice – gimnastičarke, voditeljice gimnastičkih vježbi i koreografkinje, a promiče ideju zdravog duha u zdravom tijelu, putem vježbanja gimnastičkih elemenata u ranoj životnoj dobi…
Na zalihi
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
Knjiga 10 boljih godina, s podnaslovom Bilanca građanina-predsjednika Stjepana Mesića, sustavno prati sve važnije političke događaje u Hrvatskoj tijekom predsjedničkih mandata Stjepana Mesića i njegove odluke i aktivnosti u tim događajima (2000-2010. godine).Knjiga je sistematizirana u 10 poglavlja, za svaku godinu mandata po jedno poglavlje, ukupno 296 str. i obilni Dodatak s ukupno 76 str…
Na zalihi
Odgovoriti na pitanje Kakva nas budućnost očekuje? ambiciozan je i smion izazov koji je odlučio prihvatiti Večernji list kada je pokrenuo najveći multimedijalni projekt promocije znanosti, inovativnosti, ali i znanstvene hrabrosti. Iniciran je pod nazivom 2068. Pogled u budućnost s idejom da deset …
Na zalihi
Ideje Johna Maynarda Keynesa nikada se nisu činile aktualnijima. Nitko nije ponudio bolje objašnjenje psihologije investiranja tijekom financijske krize od njega. Kad se praksa mirnoće, nepokretnosti i sigurnosti najednom sruši, novi strahovi i nade bez upozorenja preuzimaju kontrolu nad ljudskim ponašanjem, a tržište postaje podložno valovima optimističnih i pesimističnih osjećaja…
Na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Razgovori s pet istaknutih poduzetnika, s naglaskom na njihova neposredna iskustva: s Ivicom Todorićem i Emilom Tedeschijem iz Hrvatske, sa Zoranom Jankovićem iz Slovenije, s Fadilom Novalićem iz Bosne i Hercegovine i s Miodragom Kostićem iz Srbije. Njihove poslovne orijentacije prilično su različite, neka poslovna iskustva također, ali glavna misao apsolutno je zajednička: za naše susjedne zemlje nema pouzdanog ekonomskog napretka bez bliske regionalne suradnje.
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.