Drugo lice marketinga

6,64 

Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…

Na zalihi

Najniža cijena zadnjih 30 dana: 6,64 
+ -
  Okvirni datum dostave: tra 21. – tra 25.

Drugo lice marketinga

Ono što vas je zanimalo, a niste se usudili pitati

Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine.

Knjiga nema onu uobičajenu sistematizaciju kao većina literature iz tog područja, međutim, iako je neuobičajena, ima svoju dramaturgiju i tijekom čitanja sve više rastu iščekivanja koja čitatelja vuku dalje.

Vjerujem da će većina čitatelja u ovom tekstu naći sve ono što su željeli znati o marketingu, ali se nisu usudili pitati, a dobit će i svojevrsne primamljive poticaje i izazove bez čega je autentični marketing nezamisliv.

Više u knjizi Drugo lice marketinga

Autor

Godina izdanja

2003

Izdavač

Uvez

Meki

Broj stranica

210

ISBN

9789531684965

Na temelju 0 recenzija

0.00 Ukupno
0%
0%
0%
0%
0%
Budite prvi koji je napisao recenziju “Drugo lice marketinga”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Recenzije

Još nema recenzija.

SKU: 15200 Kategorija: Tags: ,
Close Moja Košarica
Close Lista Želja
Nedavno pogledano Close
Close

Close
eknjizara.hr
Categories