Drugo lice marketinga
6,64 €
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Samo 2 komad(a) na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 6,64 €Drugo lice marketinga
Ono što vas je zanimalo, a niste se usudili pitati
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine.
Knjiga nema onu uobičajenu sistematizaciju kao većina literature iz tog područja, međutim, iako je neuobičajena, ima svoju dramaturgiju i tijekom čitanja sve više rastu iščekivanja koja čitatelja vuku dalje.
Vjerujem da će većina čitatelja u ovom tekstu naći sve ono što su željeli znati o marketingu, ali se nisu usudili pitati, a dobit će i svojevrsne primamljive poticaje i izazove bez čega je autentični marketing nezamisliv.
Više u knjizi Drugo lice marketinga
Autor | |
---|---|
Godina izdanja | 2003 |
Izdavač | |
Uvez | Meki |
Broj stranica | 210 |
ISBN | 9789531684965 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Nosilac transformacije u Poljskoj bila je Solidarnost, u Češkoslovačkoj razvijeno civilno društvo, u Mađarskoj su to u početku bili reformirani komunisti. Koja je društvena elita u Hrvatskoj najsposobnija upravljati na demokratski način u uvjetima slobodne političke i privredne konkurencije? U knjizi zasnovanoj na opsežnom sociološkom istraživanju Vesna Pusić tvrdi da su to manageri najuspješnijih hrvatskih poduzeća.
Na zalihi
Pregled povijesnih i suvremenih talijanskih ekspanzionističkih zahtjeva za hrvatskim prostorima. Potcrtavano – mjestimice.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona, no u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Roman govori o strastvenoj ljubavi između gospođice d’Albrecht i njezinog učitelja Augustina de Ramóna y Cordobe, koja je započela kad je Cordobinoj učenici bilo tek petnaest godina. Roman se odlikuje dotjeranim klasičnim stilom i govori o modernom strastvenom odnosu u povijesnom kontekstu. Taj ambigvitet daje knjizi izuzetan šarm i eleganciju i glavni je razlog što su ga francuski kritičari bez izuzetka hvalili i što je knjiga dobila tri prestižne nagrade za književnost.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Vladimir Matijanić ovom se knjigom upustio u svojevrsno arheološko istraživanje razloga propasti jednoga grada čiji je urbani trakt sve mrtviji, a gradonačelnik sve zapleteniji u sukob privatnog i javnog…
Nema na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Knjiga “Ovo mijenja sve” (This Changes Everything) objavljena je 2014. u kojoj je dobila priznanje “Hilary Weston Writers’ Trust Prize”. Časopis Observer proglasio ju je knjigom godine, a ugledni dnevni list New York Times uvrstio na svoj popis stotinu najvažnijih knjiga iste godine…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Razmislite li malo, doći ćete do ovog zaključka: Amerikanci su stručnjaci u potrošnji (što ne cucli ako se uzme u obzir koliko često kupujemo robu i usluge i koliko smo preplavljeni oglasima i promidžbenim porukama). No vrlo je malo Amerikanaca stručnih vlasnika posla…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.