Drugo lice marketinga
6,64 €
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 6,64 €Drugo lice marketinga
Ono što vas je zanimalo, a niste se usudili pitati
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine.
Knjiga nema onu uobičajenu sistematizaciju kao većina literature iz tog područja, međutim, iako je neuobičajena, ima svoju dramaturgiju i tijekom čitanja sve više rastu iščekivanja koja čitatelja vuku dalje.
Vjerujem da će većina čitatelja u ovom tekstu naći sve ono što su željeli znati o marketingu, ali se nisu usudili pitati, a dobit će i svojevrsne primamljive poticaje i izazove bez čega je autentični marketing nezamisliv.
Više u knjizi Drugo lice marketinga
Autor | |
---|---|
Godina izdanja | 2003 |
Izdavač | |
Uvez | Meki |
Broj stranica | 210 |
ISBN | 9789531684965 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Bez brige do zarade: 100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu
Na zalihi
Iako objavljen prije gotovo stotinu godina, Vodič kroz diplomatsku praksu sir Ernesta Satowa još uvijek je remek-djelo. Napisana 1917., knjiga nije bila samo skup činjenica i pravnih pojmova, naprotiv: prštala je ilustrativnim, zanimljivim, često duhovitim anegdotama i mudrim savjetima…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
Razgovori s pet istaknutih poduzetnika, s naglaskom na njihova neposredna iskustva: s Ivicom Todorićem i Emilom Tedeschijem iz Hrvatske, sa Zoranom Jankovićem iz Slovenije, s Fadilom Novalićem iz Bosne i Hercegovine i s Miodragom Kostićem iz Srbije. Njihove poslovne orijentacije prilično su različite, neka poslovna iskustva također, ali glavna misao apsolutno je zajednička: za naše susjedne zemlje nema pouzdanog ekonomskog napretka bez bliske regionalne suradnje.
Na zalihi
Samo 1 komad(a) na zalihi
Ideje Johna Maynarda Keynesa nikada se nisu činile aktualnijima. Nitko nije ponudio bolje objašnjenje psihologije investiranja tijekom financijske krize od njega. Kad se praksa mirnoće, nepokretnosti i sigurnosti najednom sruši, novi strahovi i nade bez upozorenja preuzimaju kontrolu nad ljudskim ponašanjem, a tržište postaje podložno valovima optimističnih i pesimističnih osjećaja…
Na zalihi
Vrhunski politički triler, udžbenik građanske hrabrosti i podsjetnik da novinarstvo može biti plemenita i duboko etična profesija. Jedan od najboljih hrvatskih i europskih novinara Drago Hedl, u Kronici jedne destrukcije, privlačnim pripovjedačkim stilom opisuje zadnjih dvadeset godina u životu Branimira Glavaša. Iznosi kako je siromašni sin hercegovačkih doseljenika i društveni autsajder, u ratu postao gospodar života i smrti u Osijeku…
Na zalihi
Razmislite li malo, doći ćete do ovog zaključka: Amerikanci su stručnjaci u potrošnji (što ne cucli ako se uzme u obzir koliko često kupujemo robu i usluge i koliko smo preplavljeni oglasima i promidžbenim porukama). No vrlo je malo Amerikanaca stručnih vlasnika posla…
Samo 2 komad(a) na zalihi
Europski semestar, platna bilanca, tečaj i ekonomski rast Hrvatske
Na zalihi
Pregled povijesnih i suvremenih talijanskih ekspanzionističkih zahtjeva za hrvatskim prostorima. Potcrtavano – mjestimice.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.