Tihomir Orešković : Životna priča
5,30 € 3,85 €
Tihomir Orešković (Zagreb, 1. siječnja 1966.), hrvatski je i kanadski poslovni čovjek,[1] predsjednik trinaeste Vlade Republike Hrvatske. Prvi je nestranački predsjednik Vlade Republike Hrvatske. 16. lipnja 2016. sa 125 glasova za, 15 protiv i 2 suzdržana, Hrvatski je sabor Tihomiru Oreškoviću izglasovao nepovjerenje, što je u konačnici rezultiralo prijevremenim parlamentarnim izborima u rujnu 2016…
Na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 5,30 €Tihomir Orešković : Životna priča
Tihomir Orešković (Zagreb, 1. siječnja 1966.), hrvatski je i kanadski poslovni čovjek,[1] predsjednik trinaeste Vlade Republike Hrvatske. Prvi je nestranački predsjednik Vlade Republike Hrvatske. 16. lipnja 2016. sa 125 glasova za, 15 protiv i 2 suzdržana, Hrvatski je sabor Tihomiru Oreškoviću izglasovao nepovjerenje, što je u konačnici rezultiralo prijevremenim parlamentarnim izborima u rujnu 2016. To je bio prvi put od neovisnosti Republike Hrvatske da je predsjedniku Vlade Republike Hrvatske uskraćeno povjerenje Hrvatskog sabora.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 117 |
Godina izdanja | 2016 |
Izdavač | |
Uvez | Meki |
Format | 150 x 228 mm |
ISBN | 9789532802931 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Šokantna insajderska priča o Donaldu Trumpu, kakvu samo Bob Woodward može ispričati. Čovjek koji je srušio Nixona sada ima novi cilj – razotkriti najgoreg američkog predsjednika i pokrenuti njegov opoziv. S autoritetom karijere beskompromisnog izvjestitelja koji je pratio osam predsjednika, od Nixo…
Na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Razmislite li malo, doći ćete do ovog zaključka: Amerikanci su stručnjaci u potrošnji (što ne cucli ako se uzme u obzir koliko često kupujemo robu i usluge i koliko smo preplavljeni oglasima i promidžbenim porukama). No vrlo je malo Amerikanaca stručnih vlasnika posla…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Domagoj Jakopović Ribafish objavio je ”Šaptač ženama”, zbirku kolumni o muško-ženskim odnosima. Dio kolumni, otkrio je, napisao je zato što je prijateljicama bio rame za plakanje.
Na zalihi
Vladimir Matijanić ovom se knjigom upustio u svojevrsno arheološko istraživanje razloga propasti jednoga grada čiji je urbani trakt sve mrtviji, a gradonačelnik sve zapleteniji u sukob privatnog i javnog…
Nema na zalihi
Europski semestar, platna bilanca, tečaj i ekonomski rast Hrvatske
Na zalihi
Novo izdanje knjige koja donosi uvid u Tuđmanovu političku doktrinu i praksu, opisujući svojevrsni hod tuđmanizma u posljednjih petnaestak godina te događanja u Hrvatskoj demokratskoj zajednici. Tekstu, koji je objavljen neposredno prije smrti Franje Tuđmana, dodano je posljednje poglavlje koje govori o prisutnosti njegove ostavštine u suvremenoj hrvatskoj političkoj zbilji. Na kraju knjige nalazi se bilješka o autoru.
Na zalihi
Pregled povijesnih i suvremenih talijanskih ekspanzionističkih zahtjeva za hrvatskim prostorima. Potcrtavano – mjestimice.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona, no u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.