Brendovi : marke u suvremenom svijetu
26,54 € 18,45 €
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 26,54 €Knjiga “Brendovi : marke u suvremenom svijetu” je nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.
Utjecaj brendova na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira. Danas je sveprisutan u našemu socijalnom i kulturnom životu. Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Objašnjava zašto je razumijevanje veza između kompanije, brenda i potrošača vitalno važno za komercijalni uspjeh.
Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju.
Wally Olins autor je uspješnice Korporativni identitet (1989.), prema nekima biblije modernog marketinga.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 295 |
Godina izdanja | 2008 |
Uvez | Tvrdi |
Izdavač | Golden marketing – Tehnička knjiga, Učiteljski fakultet, Zagreb |
ISBN | 9789532123319 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Ideje Johna Maynarda Keynesa nikada se nisu činile aktualnijima. Nitko nije ponudio bolje objašnjenje psihologije investiranja tijekom financijske krize od njega. Kad se praksa mirnoće, nepokretnosti i sigurnosti najednom sruši, novi strahovi i nade bez upozorenja preuzimaju kontrolu nad ljudskim ponašanjem, a tržište postaje podložno valovima optimističnih i pesimističnih osjećaja…
Na zalihi
Roman govori o strastvenoj ljubavi između gospođice d’Albrecht i njezinog učitelja Augustina de Ramóna y Cordobe, koja je započela kad je Cordobinoj učenici bilo tek petnaest godina. Roman se odlikuje dotjeranim klasičnim stilom i govori o modernom strastvenom odnosu u povijesnom kontekstu. Taj ambigvitet daje knjizi izuzetan šarm i eleganciju i glavni je razlog što su ga francuski kritičari bez izuzetka hvalili i što je knjiga dobila tri prestižne nagrade za književnost.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Pregled povijesnih i suvremenih talijanskih ekspanzionističkih zahtjeva za hrvatskim prostorima. Potcrtavano – mjestimice.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Bez brige do zarade: 100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu
Samo 2 komad(a) na zalihi
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
Vladimir Matijanić ovom se knjigom upustio u svojevrsno arheološko istraživanje razloga propasti jednoga grada čiji je urbani trakt sve mrtviji, a gradonačelnik sve zapleteniji u sukob privatnog i javnog…
Nema na zalihi
Nosilac transformacije u Poljskoj bila je Solidarnost, u Češkoslovačkoj razvijeno civilno društvo, u Mađarskoj su to u početku bili reformirani komunisti. Koja je društvena elita u Hrvatskoj najsposobnija upravljati na demokratski način u uvjetima slobodne političke i privredne konkurencije? U knjizi zasnovanoj na opsežnom sociološkom istraživanju Vesna Pusić tvrdi da su to manageri najuspješnijih hrvatskih poduzeća.
Na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Razgovori s pet istaknutih poduzetnika, s naglaskom na njihova neposredna iskustva: s Ivicom Todorićem i Emilom Tedeschijem iz Hrvatske, sa Zoranom Jankovićem iz Slovenije, s Fadilom Novalićem iz Bosne i Hercegovine i s Miodragom Kostićem iz Srbije. Njihove poslovne orijentacije prilično su različite, neka poslovna iskustva također, ali glavna misao apsolutno je zajednička: za naše susjedne zemlje nema pouzdanog ekonomskog napretka bez bliske regionalne suradnje.
Na zalihi
Knjiga 10 boljih godina, s podnaslovom Bilanca građanina-predsjednika Stjepana Mesića, sustavno prati sve važnije političke događaje u Hrvatskoj tijekom predsjedničkih mandata Stjepana Mesića i njegove odluke i aktivnosti u tim događajima (2000-2010. godine).Knjiga je sistematizirana u 10 poglavlja, za svaku godinu mandata po jedno poglavlje, ukupno 296 str. i obilni Dodatak s ukupno 76 str…
Na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.