Brendovi : marke u suvremenom svijetu

18,45 

Mar­ke­tin­ški “mag” i jedan od vo­de­ćih svjet­skih teo­re­ti­ča­ra i prak­ti­ča­ra kor­po­ra­cij­skog iden­ti­te­ta Wally Olins u ovoj za­nim­lji­voj i pit­koj knji­zi daje os­nov­na pra­vi­la za us­pje­šan bran­ding u 21. sto­lje­ću.

Na zalihi

Najniža cijena zadnjih 30 dana: 26,54 
+ -
  Okvirni datum dostave: ožu 30. – tra 03.

Knjiga “Brendovi : marke u suvremenom svijetu” je nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.

 

Utjecaj brendova na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira. Danas je sveprisutan u našemu socijalnom i kulturnom životu. Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Objašnjava zašto je razumijevanje veza između kompanije, brenda i potrošača vitalno važno za komercijalni uspjeh.

Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju.

 

Wally Olins autor je us­pje­šni­ce Kor­po­ra­tiv­ni iden­ti­tet (1989.), prema ne­ki­ma bi­bli­je mo­der­nog mar­ke­tin­ga.

Autor

Broj stranica

295

Godina izdanja

2008

Uvez

Tvrdi

Izdavač

ISBN

9789532123319

Na temelju 0 recenzija

0.00 Ukupno
0%
0%
0%
0%
0%
Budite prvi koji je napisao recenziju “Brendovi : marke u suvremenom svijetu”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Recenzije

Još nema recenzija.

SKU: 45706 Kategorija:
Close Moja Košarica
Close Lista Želja
Nedavno pogledano Close
Close

Close
eknjizara.hr
Categories