Moć marketinga u knjižnom nakladništvu

20,39 

“Moć marketinga u knjižnom nakladništvu” pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnjm čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima.

 

Samo 1 komad(a) na zalihi

Najniža cijena zadnjih 30 dana: 22,43 
  Okvirni datum dostave: stu 10. – stu 14.

“Moć marketinga u knjižnom nakladništvu” pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnjm čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima.

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoč koje se mogu postidi zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika.

dr. sc. Franjo Pehar

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika.

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija.

Autor

Uvez

Meki

Izdavač

Broj stranica

294

Godina izdanja

2016

ISBN

9789532227543

Na temelju 0 recenzija

0.00 Ukupno
0%
0%
0%
0%
0%
Budite prvi koji je napisao recenziju “Moć marketinga u knjižnom nakladništvu”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Recenzije

Još nema recenzija.

Close Moja Košarica
Close Lista Želja
Nedavno pogledano Close
Close

Close
eknjizara.hr
Categories