Povijest grada Zagreba 1
41,81 € 19,78 €
Povijest grada Zagreba u dvije knjige prvo je historiografsko djelo koje zagrebačku povijest obuhvaća u njenoj potpunosti, od prethistorije kad niču prva naselja, pa sve do početaka 21. stoljeća. Prva knjiga Povijesti grada Zagreba prati nastajanje i razvoj grada od početaka do kraja Prvoga svjetskog rata 1918. godine.
Na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 41,81 €Povijest grada Zagreba 1 – od prethistorije do 1918.
Povijest grada Zagreba u dvije knjige prvo je historiografsko djelo koje zagrebačku povijest obuhvaća u njenoj potpunosti, od prethistorije kad niču prva naselja, pa sve do početaka 21. stoljeća. Prva knjiga Povijesti grada Zagreba prati nastajanje i razvoj grada od početaka do kraja Prvoga svjetskog rata 1918. godine.
Druga knjiga Povijesti grada Zagreba posvećena je 20. i počecima 21. stoljeća. Ranija razdoblja zagrebačke povijesti, obrađena u prvoj knjizi, najvećim su dijelom priča o dva susjedna i nevelika brijega na kojima su u ranom srednjem vijeku izrasla dva odvojena mala naselja – Kaptol i Gradec (Grič) – između kojih su dugo trajale napetosti, koje su ponekad prerastale u neposredne sukobe i krvave obračune, s dugotrajnim štetama za obje strane.
Tek kad su oba naselja sa svojih obronaka počela silaziti u ravnicu prema Savi, životne su potrebe nalagale sporazumijevanje i suradnju i polako se formirao jedan grad, pa je ban Jelačić 1850. naredio spajanje razdvojenih gradskih vlasti pod zajedničku upravu. Time su postavljeni temelji modernizaciji i europeizaciji glavnog hrvatskog grada.
Više u knjizi Povijest grada Zagreba 1
Format: 210×285 mm,
460 str., tvrdi uvez
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 416 |
Godina izdanja | 2013 |
Izdavač | |
Uvez | Tvrdi |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Knjiga “Velika otkrića” upoznaje nas sa životom, radom i postignućima stotinjak znanstvenika: s ljudima koji su bili suočeni sa nepovjerenjem okoline ili čak i gorim stvarima, a ipak su kročili naprijed i pomicali granice ljudskog znanja…
Na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Europski semestar, platna bilanca, tečaj i ekonomski rast Hrvatske
Na zalihi
Novo izdanje knjige koja donosi uvid u Tuđmanovu političku doktrinu i praksu, opisujući svojevrsni hod tuđmanizma u posljednjih petnaestak godina te događanja u Hrvatskoj demokratskoj zajednici. Tekstu, koji je objavljen neposredno prije smrti Franje Tuđmana, dodano je posljednje poglavlje koje govori o prisutnosti njegove ostavštine u suvremenoj hrvatskoj političkoj zbilji. Na kraju knjige nalazi se bilješka o autoru.
Na zalihi
VELIKI VOĐE oblikuju povijest. Svojom vizijom i poštenjem, strašću i upornošću, kao i spremnošću na rizike, izazivaju ustaljena vjerovanja i mijenjaju tijek ljudskih sudbina. Neki na položaje moći dolaze rođenjem, drugima su nametnuti, ali svi posjeduju sposobnost da iskoriste novonastale prilike i karizmu pomoću koje uvjeravaju druge da ih slijede.
Nema na zalihi
Za eseje unutar ovih korica na trenutak će vam se učiniti da su pisani u realnom vremenu, upravo dok ih čitate, ali će isto tako stvarati atmosferu perfektne romantičnosti i futurističke distopičnosti. No, tu ćete morati podvući vlastitu čitateljsku crtu u dubokom razumijevanju da su to eseji koji ne pripadaju vremenu, nego pripadaju čovjeku…
Na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Nosilac transformacije u Poljskoj bila je Solidarnost, u Češkoslovačkoj razvijeno civilno društvo, u Mađarskoj su to u početku bili reformirani komunisti. Koja je društvena elita u Hrvatskoj najsposobnija upravljati na demokratski način u uvjetima slobodne političke i privredne konkurencije? U knjizi zasnovanoj na opsežnom sociološkom istraživanju Vesna Pusić tvrdi da su to manageri najuspješnijih hrvatskih poduzeća.
Na zalihi
Težak je pothvat ispričati život plemenitog Siddharthe, kojem je bilo suđeno da postane Buddha, Probuđeni, u najtočnijem smislu riječi. Međutim, to vjerojatno nije toliko bitan pothvat kakvim se čini, imajući u vidu simboličko značenje događaja iz njegova života…
Na zalihi
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Samo 2 komad(a) na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.