Tuđman – i poslije Tuđmana
15,93 € 6,64 €
Novo izdanje knjige koja donosi uvid u Tuđmanovu političku doktrinu i praksu, opisujući svojevrsni hod tuđmanizma u posljednjih petnaestak godina te događanja u Hrvatskoj demokratskoj zajednici. Tekstu, koji je objavljen neposredno prije smrti Franje Tuđmana, dodano je posljednje poglavlje koje govori o prisutnosti njegove ostavštine u suvremenoj hrvatskoj političkoj zbilji. Na kraju knjige nalazi se bilješka o autoru.
Na zalihi
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 15,93 €Tuđman – i poslije Tuđmana
Novo izdanje knjige koja donosi uvid u Tuđmanovu političku doktrinu i praksu. Opisujući svojevrsni hod tuđmanizma u posljednjih petnaestak godina te događanja u Hrvatskoj demokratskoj zajednici. Tekstu, koji je objavljen neposredno prije smrti Franje Tuđmana, dodano je posljednje poglavlje koje govori o prisutnosti njegove ostavštine u suvremenoj hrvatskoj političkoj zbilji. Na kraju knjige nalazi se bilješka o autoru.
Autor | |
---|---|
Broj stranica | 198 |
Godina izdanja | 2014 |
Izdavač | |
Uvez | Meki |
ISBN | 9789533250380 |
Na temelju 0 recenzija
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Vezani Proizvodi
Europski semestar, platna bilanca, tečaj i ekonomski rast Hrvatske
Na zalihi
“Svaka djevojčica želi biti kao ona! Petra Dimić je među najjačim Youtube divama u regiji. Prati je čak 500.000 ljudi. Atraktivnim fotografijama svaki dan diže prašinu na Instagramu. Crveni ruž, duga roza kosa. Vole je i mrze. Saamopetraa u svojoj knjizi po prvi puta javno otkriva tajne svojih lju…
Na zalihi
Vrhunski politički triler, udžbenik građanske hrabrosti i podsjetnik da novinarstvo može biti plemenita i duboko etična profesija. Jedan od najboljih hrvatskih i europskih novinara Drago Hedl, u Kronici jedne destrukcije, privlačnim pripovjedačkim stilom opisuje zadnjih dvadeset godina u životu Branimira Glavaša. Iznosi kako je siromašni sin hercegovačkih doseljenika i društveni autsajder, u ratu postao gospodar života i smrti u Osijeku…
Na zalihi
Prvi dio knjige sadrži priručnik u kojem obrađujem Zakon o tržištu kapitala. Tekst priručnika po svojoj strukturi uglavnom prati strukturu samog Zakona, no u pojedinim dijelovima malo se razilazi kako bi omogućio čitatelju jednostavnije i logičnije razumijevanje tih cjelina.
Samo 1 komad(a) na zalihi
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, “priznanje” pravog “marketingaša”, otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine…
Na zalihi
Povijest grada Zagreba u dvije knjige prvo je historiografsko djelo koje zagrebačku povijest obuhvaća u njenoj potpunosti, od prethistorije kad niču prva naselja, pa sve do početaka 21. stoljeća. Prva knjiga Povijesti grada Zagreba prati nastajanje i razvoj grada od početaka do kraja Prvoga svjetskog rata 1918. godine.
Na zalihi
Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i pitkoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću.
Na zalihi
Postdiplomac s Harvarda i visoko cijenjeni znanstvenik Steven D.Levitt okrenut će naopačke vaša dosadašnja uvjerenja. Ekonomskom temeljitošću provokativno razotkriva neke od najvećih kontroverzi 20. stoljeća. Biste li doveli u vezu upornu trudnicu i naglo smanjenje stope kriminala, zanima li vas zašto Ku-Klux-Klan više ne izaziva sablazan ili kakav bi bio vaš životni put da vam je ime Looser? On zna. I to na najjednostavniji mogući način (koji vam nikad ne bi pao na pamet).
Na zalihi
Razmislite li malo, doći ćete do ovog zaključka: Amerikanci su stručnjaci u potrošnji (što ne cucli ako se uzme u obzir koliko često kupujemo robu i usluge i koliko smo preplavljeni oglasima i promidžbenim porukama). No vrlo je malo Amerikanaca stručnih vlasnika posla…
Samo 1 komad(a) na zalihi
Kako stvoriti konkurentsku prednost – Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Samo 2 komad(a) na zalihi
Recenzije
Još nema recenzija.